Public Relations to nieodłączny element promowania marki w dzisiejszych czasach. O tym jak ważny jest PR przekonujemy się np. podczas kampanii prezydenckich, gdy, dzięki zabiegom PR-owym, nieznane nikomu partie wybijają się na szczyty sondażowych tabel. Nie inaczej jest w marketingu online...
W czasach, w których każdy producent walczy o zainteresowanie klienta w internecie, właściciele firm szukają jak największej ilości sposobów na zwiększenie sprzedaży swoich usług i produktów. Sięgamy po płatne reklamy, zatrudniamy specjalistów od sprzedaży, jednak często nadal nie...
Coraz więcej firm wykorzystuje komunikatory internetowe w codziennej komunikacji marketingowej z klientami. W tym zakresie do najpopularniejszych należy aplikacja WhatsApp, dzięki której przedsiębiorcy mogą szybko dotrzeć bezpośrednio do odbiorcy z konkretnym komunikatem. Nieustannie w...
Przemyślana, a co za tym idzie dostosowana do indywidualnych potrzeb strategia SEO/SEM to nie tylko skuteczny sposób na zwiększenie widoczności marki w wyszukiwarkach, ale także pozyskanie nowych klientów. Poniżej podpowiadamy, jak wykorzystać maksymalnie marketing w wyszukiwarkach...
Wyszukiwarka Google właśnie skończyła 20 lat. Z tej okazji inżynierowie z Mountains View postanowili ją nieco odświeżyć, wprowadzając kilka nowych funkcji. Warto przyjrzeć się tym zapowiedziom. Urodziny bez fajerwerków Obecnie chyba nikt nie wyobraża sobie Internetu bez...
Rozpoczynając przygodę z reklamowaniem własnej firmy, często nie wiemy, od czego zacząć, jakie formy promocji wybrać i gdzie je umieścić. Zadajemy sobie pytanie: reklama w internecie czy offline? Szukamy rozwiązań, które albo celują w marketing internetowy, albo klasyczny – w...
Marketing XXI wieku to przede wszystkim marketing internetowy. Jest to naturalną konsekwencję postępującej cyfryzacji - jeżeli większość usług przenosi się do przestrzeni wirtualnej, to razem z nimi przenosi się także reklama. Istnieje wiele różnych metod promowania firmy, podobnie...
Pogłoski o śmierci stron internetowych słychać od dawna. Fakt, to narzędzie nieco przestarzałe, jednak nic nie wskazuje, aby miało zniknąć z internetowej przestrzeni jednego dnia w najbliższym czasie. Zanim wejdziemy w fazę likwidacji, przejdziemy raczej fazę transformacji witryn...