Regularne utrzymywanie się strony na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwaniach to klucz do sukcesu. Natomiast stagnacja strony w środkowym sektorze rankingu to rzecz, co najmniej irytująca. Jak przełamać niemoc i wejść do TOP5 – prezentujemy 3 skuteczne strategie...
Wartościowe treści stanowią niezmiennie od lat kluczowy czynnik rankingowy Google. Jednak, aby treści odegrały swoją rolę w pozycjonowaniu, muszą być odpowiednio zoptymalizowane, zarówno te opublikowane na własnej stronie, jak i witrynach zewnętrznych. Na czym polega optymalizacja...
Pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania generuje średnio 30 procent ruchu na stronie (drugie już tylko 18 procent), dlatego między firmami trwa zażarta walka o najwyższy stopień podium. Zobacz, jakie przeszkody mogą stać na drodze do sukcesu i jak je usunąć. Wszystko się liczy W...
Google kilka dni temu potwierdziło kolejną, dość istotną zmianę algorytmu wyszukiwania. Jaki jest jej cel i jakie zmiany ma przynieść w wynikach wyszukiwania – na te i inne pytanie z tym związane staramy się odpowiedzieć w tekście. Zmiany, zmiany… Do...
Rok 2018 dla SEO może nie był przełomowy, ale na pewno istotny. Podobnie będzie wyglądał rok 2019, w którym poza pojawieniem się kilku nowych trendów, wiele będzie utrzymanych w mocy i wciąż ważnych w zakresie optymalizacji. Wyszukiwanie głosowe Choć o wyszukiwaniu głosowym i...
Odkrycie efektywnych czynników rankingowych, decydujących o pozycji strony w wyszukiwarce Google, to zadanie, które od dawna zaprząta chyba głowy wszystkich specjalistów od pozycjonowania stron. Sprawę utrudnia fakt, że znaczenie poszczególnych czynników SEO zmienia się nieustannie...
Ostatnia aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google pod kryptonimem Broad Core choć nie wymusza na administratorach wprowadzenia jakiś większych korekt w strukturze kodu i zawartości strony, to przyczyniła się do małego zawirowania w rankingu. I przynajmniej z tego powodu warto jej się...